Obchodní podmínky

Kontaktní údaje
Chytrý Kvíz Čechy s.r.o., se sídlem Mlýnská 326/13, 602 00 Brno, IČ: 05774811, DIČ: CZ05774811
Spisová značka: C 97944 vedená u Krajského soudu v Brně

Obchodní podmínky
Platební podmínky, reklamace, ochrana osobních údajů, mimosoudním vyrovnání
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

a) Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy/licenční smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Chytrý Kvíz Čechy s.r.o., se sídlem Mlýnská 326/13, 602 00 Brno, IČ: 05774811, DIČ: CZ05774811, Spisová značka: C 97944 vedená u Krajského soudu v Brně jako prodávající (dále jen „Poskytovatel“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

b) Poskytovatel nabízí služby spojené s online nabídkou služeb v oblasti zábavy, vzdělávání a kultury, zejména v podobě pořádání interaktivních videopřenosů (dále jen „Online“) definovaných na webové stránce https://www.hrac.kviz.cz (dále jen „Eshop“ nebo „Portál“) nebo poskytováním licence k počítačové aplikaci určené pro odehrání zábavného programu (dále jen „Kvíz“) stažitelné z webových stránek Eshopu určené výhradě pro soukromé nekomerční účely. Poskytovatel může nabízet také spotřební zboží za účelem propagace obchodní značky Poskytovatele.

c) Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

d) Předmětem VOP je definování závazků smluvních stran při uzavření obchodní smlouvy mezi Poskytovatelem a Kupujícím či podnikatelem.

2. OBJEDNÁVKY A PLATBY

a) Objednání zboží či služeb je možné výhradně online přes Eshop (formou registračního formuláře) a to vždy vyplněním požadovaných údajů a odesláním objednávky a následnou úhradou:

aa) převodem na účet 2701154298/2010 (FIO banka), s variabilním symbolem v podobě čísla objednávky nebo symbolem uvedeným v potvrzovacím emailu.

ab) využítím služby platební brány, která Kupujícího přesměruje na internetové bankovnictví či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení Poskytovateli, který může realizovat služby či expedovat zboží po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů poskytovatele platební brány. Citlivé vstupní údaje zadané do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí. Platební metody jsou přitom napojeny na platební bránu společnosti ComGate která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti ComGate.

Využít můžete těchto možností plateb:

  1. rychlým bankovním převodem
  2. bankovním převodem na bankovní účet uvedený v doručené faktuře.

b) Zrušení objednávky je možné do 14 dnů od jejího vytvoření v případě:

ba) že se jedná o zboží, které je Poskytovateli vráceno v neporušeném nebo neznehodnoceném stavu.

bb) že se jedná o službu, která zatím prokazatelně nebyla Kupujícím využita stanoveným způsobem či ve stanoveném termínu.

c) V případě zrušení objednávky ve stanovené lhůtě má Kupující nárok na vrácení peněz v plné výši formou v jaké byla platba provedena.

d) Pokud má Kupující platný slevový kód nebo poukaz, uvede tuto skutečnost při objednávce v příslušném poli objednávkového formuláře a následně uvede unikátní kód do příslušného pole objednávkového formuláře. Při objednávce následně uhradí pouze částku ve výši rozdílu uvedené ceny a výše slevy kódu či slevového poukazu.

e) Slevový kód nebo poukaz nemůže být předmětem proplacení v penězích a jeho platnost je omezena uvedeným termínem. Zároveň je nelze kombinovat s dalšími slevovými akcemi.

3. TERMÍNY, DODACÍ LHŮTA A FORMA DORUČENÍ

a) V případě Kvízu je platnost licence 1 rok ode dne stažení z Eshopu (dále „doba platnosti“). Kupující potvrzením objednávky souhlasí s touto lhůtou platnosti a bere na vědomí, že po uvedeném datu Kvíz nepůjde spustit a dále používat.

b) V případě Onlineu je termín spotřeby stanoven na 8 hodin před okamžikem začátku videopřenosu.

c) Termín doručení zboží je stanoven nejpozději do 14 kalendářních dní od prokazatelné úhrady objednávky. V případě pozdějšího termínu doručení je Poskytovatel povinen o této skutečnosti informovat Kupujícího a ten v případě nesouhlasu má právo na zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky.

4. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

a) Poskytovatel odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a také, že má vlastnosti, které si strany ujednaly.

b) V případě výskytu vady může Kupující Poskytovateli předložit reklamaci a požadovat výměnu za nové zboží nebo opravu zboží či přiměřenou slevu z kupní ceny.

c) Kupující má právo odstoupit od smlouvy, pokud má zboží podstatnou vadu.

d) Poskytovatel je povinen přijmout reklamaci zboží osobně v sídle i místě podnikání nebo ve formě emailu zaslaného na adresu info@chytrykviz.cz s fotodokumentací prokazatelně dokládající vadu zboží.

e) Poskytovatel rozhodne o reklamaci zboží do 5 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

f) Poskytovatel písemně informuje zákazníka o výsledku reklamace zboží.

g) Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím zboží věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

h) V případě, že Kvíz v době platnosti nepůjde spustit, má Kupující právo na získání nové kopie objednaného Kvízu.

i) Poskytovatel není zodpovědný za nedostatečnou technickou způsobilost Kupujícího pro stažení nebo spuštění Kvízu či využití Onlineu nebo za jeho nedostatečnou hardwarovou nebo softwarovou vybavenost.

j) Pokud byl Kvíz Kupujícímu prokazatelně dodán a to formou zaslání odkazu k jeho stažení nebo jeho doručení formou emailu, má se za to, že Kupující již Kvíz upotřebil a nelze jej již vrátit ani vyměnit.

k) Kupující zároveň nemůže odstoupit od smlouvy na základě § 1837 Občanského zákoníku, který odstoupení znemožňuje v případě dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a dodavatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

l) V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může Kupující u Poskytovatele uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

m) Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

5. ÚČET

a) Kupující (dále také jako „Uživatel“) má právo založit si na Portálu svůj uživatelský účet.

b) Při registraci uživatelského účtu a při objednávání služby či zboží je Uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Uživatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Uživatelem v zákaznickém účtu a při objednávání zboží či služeb jsou Poskytovatelem považovány za správné.

b) Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen emailem a heslem. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.

c) Uživatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

d) Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když Uživatel svůj účet aktivně nevyužívá po dobu delší, než 6 měsíců a nereaguje ani na výzvy Poskytovatele, či v případě, kdy Uživatel poruší své povinnosti z těchto obchodních podmínek.

e) Uživatel bere na vědomí, že jeho účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

6. PROVOZNÍ PODMÍNKY

a) Materiál na stránkách Poskytovatele je určen pouze pro nekomerční osobní účely. S ohledem na tyto smluvní podmínky se každý uživatel těchto internetových stránek zavazuje dodržovat a respektovat všechna autorská práva, obchodní značky a nebo další vlastnická práva zde obsažená.

b) Kupující si je vědom, že ani koupí zboží či služeb mu nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. Poskytovatele.

c) Kupující bere na vědomí, že Kvíz je dílo ve smyslu autorského zákona a jako takový podléhá ochraně vyplývající z tohoto zákona. V této souvislosti není Kupující oprávněný Kvíz použít jiným způsobem než pro svou osobní nekomerční potřebu. Tím se rozumí, že Kvíz nebo jeho části nesmí dále prodávat, rozmnožovat, pronajímat či využívat jakýmkoli jiným způsobem vedoucím k osobnímu obohacení.

d) Jakékoli neoprávněné použití materiálu může být bez jakýchkoliv omezení sankcionováno v souladu s platnými právními předpisy ČR nebo s mezinárodním právem. Toto ustanovení se týká především, ale ne pouze, škod souvisejících se zneužitím obchodní značky, obsahu díla, autorských práv, soukromí a reklamních práv.

e) Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv bez oznámení provádět změny v jakékoliv části portálu, uveřejněných informacích i v dostupnosti obsahu.

f) Vložením obsahu dává Uživatel právo Poskytovateli k editování, kopírování, distribuci, odstranění, pořizování výtahů a zveřejňování obsahu v libovolné formě i médiu. Vkladatel obsahu ručí a odpovídá za veškerou svou činnost na stránce. Porušením pravidel, která mohou mít za následek ukončení přístupu na stránku, jsou zejména: – Zveřejnění nelegálního, obscénního nebo urážlivého obsahu. – Obtěžování, ohrožování, překážení nebo rušení jiných uživatelů jakýmkoliv nežádoucím způsobem. – Předávání nebo usnadnění distribuce obsahu, který je urážlivý, škodlivý, výhrůžný, rušivý, hanlivý, rasistický či útočný vůči jakémukoliv etniku, vulgární, sexuálně zaměřený, obscénní, urážlivý nebo nežádoucí. – Používání vulgárního nebo hrubého jazyka. – Vydávání se za někoho jiného. Není dovoleno vydávat se za jiného uživatele nebo za jakoukoliv jinou osobu. – Pokus o získání hesla jiného uživatele. – Zveřejňování reklamního, propagačního nebo komerčního materiálu bez písemného souhlasu Poskytovatele nebo bez zaplacení poplatku za reklamní obsah. – Poškození nebo pokus o poškození stránky. – Šíření obsahu nebo i části stránek bez písemného souhlasu Poskytovatele. – Šíření obsahu s omezeným přístupem ostatním uživatelům, kteří by jinak tento obsah neměli k dispozici.

g) Poskytovtel nepřebírá odpovědnost za žádný nežádoucí vložený materiál Uživatele.

h) Žádné informace vložené Uživatelem nebo zaslané Poskytovteli libovolným způsobem, nejsou brány jako důvěrné ani v případě, že nejsou ostatním uživatelům běžně k dispozici. Poskytovtel může bez jakékoliv náhrady použít a publikovat veškeré myšlenky, nápady, know-how či techniky.

7. SOUHLAS S POSKYTNUTÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

a) Správce osobních údajů je Chytrý Kvíz Čechy s.r.o., se sídlem Mlýnská 326/13, 602 00 Brno, IČ: 05774811

b) Zpracovatel osobních údajů je Chytrý Kvíz Čechy s.r.o., se sídlem Mlýnská 326/13, 602 00 Brno, IČ: 05774811

c) Text souhlasu: Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky ve smyslu ust. § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále též jako „zákon o ochraně osobních údajů“), a v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), které nabude účinnosti dne 25. 5. 2018, souhlasím se shromažďováním, uchováním a zpracováním mých osobních údajů mnou poskytnutých správci.

d) Jaké údaje budou zpracovány: Jméno a příjmení, popřípadě obchodní firma, bydliště (ulice, č. p./č. o, město, PSČ, stát) nebo sídlo, datum narození, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo bankovního účtu, IP adresa.

e) K jakým účelům budou osobní údaje zpracovány a uchovány: Osobní údaje, kterými jsou: jméno a příjmení, popřípadě obchodní firma, bydliště (ulice, č. p./č. o, město, PSČ, stát) nebo sídlo, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo bankovního účtu, IP adresa, bude správce shromažďovat, uchovávat a zpracovávat pro následující účely: pro zasílání obchodních a marketingových nabídek a vyřízení objednávek a plateb.

f) Doba, po kterou budou osobní údaje uchovány: Správce bude uchovávat osobní údaje po dobu nezbytně nutnou. Nejdéle bude správce uchovávat osobní údaje po dobu 5 roků od jejich posledního užití.

g) Jakým způsobem budou osobní údaje zpracovány a uchovány: Osobní údaje budou zpracovány a uchovávány strojově (automatizovaně) prostřednictvím počítačů a počítačových programů.

h) Práva subjektu údajů, informace a přístup k osobním údajům: Jako subjekt údajů mám právo na přístup k mým osobním údajům, mám právo na jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování. Mám právo požadovat informaci, jaké osobní údaje jsou zpracovávány a mám právo požadovat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů. Dále mám právo vznést námitku proti zpracování, jakož i práva na přenositelnost údajů (tj. právo získat osobní údaje, které se mne týkají, které jsem poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, blíže viz. čl. 20 GDPR). Mám právo souhlas kdykoli odvolat, aniž by tím byla dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním, pokud je zpracování založeno na čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) GDPR. To znamená, že takové právo nemám zejména tehdy, pokud je zpracování nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje (zejména povinnosti vztahující se k LVTČ). Jako subjekt údajů mám právo požádat o informaci o zpracování mých osobních údajů, přičemž tuto informaci je správce povinen mi bez zbytečného odkladu předat. Obsah informace je dán ustanovením § 12 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Jako subjekt údajů mám v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů právo obrátit se na správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

i) Závěrečná ustanovení: Jako subjekt údajů prohlašuji, že jsem si vědom(a) svých práv podle ust. § 12 a § 21 zákona o ochraně osobních údajů a svých práv podle GDRP. Prohlašuji, že všechny poskytnuté údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu a zpracovávat je bude pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Tento souhlas je svobodný a vědomý projev vůle subjektu údajů, jehož obsahem je svolení subjektu údajů se zpracováním osobních údajů.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

a) Veškeré právní vztahy vznikající na základě nebo v souvislosti s Portálem se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to odkud byl přístup a užití Portálu realizován.

b) Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení Podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takových neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.

c) Vztahy mezi Poskytovtelem a Kupujícím se řídí právními předpisy platnými na území České republiky. Případné spory bude rozhodovat příslušný soud.

d) Pokud se Poskytovtel a Kupující nedohodnou na vyřešení sporu, může se Kupující obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na mimosoudní řešení sporu (na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).

e) Kontaktní údaje na poskytovatele platební brány jsou:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267